بنام آفریننده کوهها

گزارش برنامه پیمایش کوهستان عظیمیه در تاریخ 1392/6/29

این برنامه ساعت 21 شب پنج شنبه به تعدادی از همنوردان پیامک شد نفراتی همچون آقایان :مهرعلی پیشرویان ، جلیل امانی ، مسعود امانی ،آزاد صدغی ، حامد محمدی ، حمد اله شاهمرادی ، دکتر محمد رضا فکورزاده وخانمها :پریسا درخشان ، فاطمه حسینی ،اکرم حسینی ،زهرا رنجبر ،الهام مرادی و میترا عرفانیان در این برنامه حضور یافتند،این برنامه بیشتر تمرینی و آشنا شدن با اصول کوهنوردی به صورت گروهی برای بعضی از دوستان بود ،مثل همیشه از پای کوه جلوی زنجیر کار ما استارت خورد در بین پیمایش چهره های زیادی از همنوردانمان در گروه های مختلف را زیارت نمودیم  وبراهمان ادامه دادیم در طول مسیر به آقای فلاح برخورد کردیم که مسیر برگشت را می پیمودند بعداز خداحافظی از ایشان دوباره براهمان ادامه دادیم ،چیزی که برایمان جالب بود حضور خانم درخشان برای اولین بار بود که با انرژی کامل همگام وهمراه البرزیان سبز قامت بود  به ابتدای صخره سرخ پوستی رسیدیم ،درخت کوچولوی زرد آلوی  دوسانتی ما ،حالاقدش به سی سانت رسیده بود ،درختی که به صورت خودرو با هسته روئیده بود وبا حمایت همه دوستان کوهنورد روز به روز بزرگتر می شد ولازم بود به خاطر اینکه زیر دست وپای دوستان ازبین نرود توسط بنده با سیمان ومصالح دیوار چینی شد  وریختن خاک مناسب وکود توجه همه را به خود جلب کرد که بیش از حد آبیاری می شود بعداز گذشتن صخره سرخ پوستی به پیمایش ادامه دادیم تا اینکه به قله عظیمیه رسیدیم وبا جرای سرود جاودانه ای ایران بعداز احوال پرسی با خیلی از دوستان مشغول استراحت وصرف صبحانه شدیم وبعداز صبحانه مسیر برگشت وساعت 10:30دقیقه در منطقه چشمه ،پایگاه کوهستانی از دوستانمان خداحافظی نمودیم.