بنام آفریننده دنیای زیبا

گزارش پیمایش دشته وسایت در تاریخ 1392/9/1

مثل همیشه پیامک برای همه ارسال شد اما با کمی تفاوت با دفعات گذشته ،چراکه برنامه سیاهکل به دیلمان گروه بدلیل بارش باران برگزار نشد وبرنامه ای در دستور کار عوامل اجرائی گروه قرار نگرفت ، ومهم تر از همه برنامه پیمایش تمرینی مختص بانوان گروه در بعدازظهر پنج شنبه اجراء شد وقراربراین شد هر هفته ساعت 14 این کار تداوم یابد وبا وجود خستگی برنامه تمرینی برای خانمهای گروه لازم دانستیم با مشورت مدیریت فنی گروه ، یک برنامه سبک در اطراف کرج برگزار گرددکه پیمایش در این منطقه فوق زیبای وسیه اجراءشد .

شرح گزارش :ابتدای امر نفراتی که مارا دراین روز بارانی وبرفی همراهی میکردند آقایان : مهران کیان ، مهرعلی پیشرویان ، حسین بیگی  ، علی عباسعلی نژاد ، آزادصدغی و خانمها :هستی خلج ، بهناز امیری وهاجر کیانی.همه افرادیاد شده سروقت در محل قرار حضورداشتند وسینما هجرت را به مقصد میدان بختیاری ،حصار ترک نمودیم ، به آنجا رسیدیم بعداز مرتب کردن وضعیت ظاهری وپوشیدن پانچو ونرمش ، راه محلی را به سمت دره وسیه ادامه دادیم ، نم نم بارون ما را براین واداشت روزی را در غیاب خورشید از دیدن ابرومه ودر نهایت باران وبرف زیبا بهره مند کند وبا ضمیری ناخوداگاه شکرخالق هستی بیکران را بجا آوریم ، طبیعت با رنگ زیبایش  ، ما را نیز مجبور ساخت با پوشش های رنگیمان زیبا ئی را دوچندان کنیم ، جاده خاکی را به سمت جلو ادامه می دادیم ، خبری از آب دره وسیه نبود ، کمی بالا تر رفتیم آب کمی در حال جریان بود ، پونه های وحشی ویا بیدهای بزرگی که بدلیل میزبان بودنشان در اولین برف نود ودو سر تعظیم برای بازدید کنندگان طبیعت فرود آورده بودند ، کافی بود کمی به درختها برمی خوردی ، شوخی طبیعت با فرو ریختن برفهای روی شاخه ها شروع می شد ، همه مارا سفید پوش می کرد ، لبها غرق لبخند بود ، دراین میان شیطنتهای ما هم کم نبود به کمک درختان همنوردانمان را خیس برف آبکی میکردیم ، رهگذران زیادی از کنار ما درحال عبور بودند ، خوش پشی بین ما وآنها صورت می گرفت ، تا جائی رسیدیم که برف خوبی داشت ، از کودک درونمان خواهش کردیم  میدان داری کند وبا کمال میل پذیرفت ، گولوله های برف سبک در خشابهای خیالی جسممان قرار گرفتند یکی پس از دیگری شلیک می شد وحتی کودکهای درونی که بزرگ تر بودند ، طفلکی حسین بیگی مهربونو داخل حلقه بزرگ لاستیک کامیون موجود در منطقه حبس کردند وبا او آدمک برفی ساختند وخلاصه بگم ، حمام برفی گرفت ، جائی را انتخاب کردیم تا استراحت کنیم وصرف صبحانه ای داشته باشیم این کار صورت پذیرفت ، بعداز صبحانه ادمه مسیر دادیم ، در طول مسیر زرشکهای یخ زده خوشمزه ، تمشک وزالزالکهای موجود ما را دقایقی سرگرم خودشان کرده بودند ، آنقدر ادامه دادیم تا اینکه به انتهای دره رسیدیم بنا به نظر دوستان وشرایط جوی مجبور شدیم استراحت کوتاهی دوباره در برفهای آنجا داشته باشیم در حین استراحت دوباره حرکات جدید سرکاری با آموزش بهمن پودری  در برنامه کاری قرار گرفت که با دیدن کلیپ شما نیز در شادی دوستانمان در جشن اولین برف سال سهیم با شید وخلاصه مسیر برگشت را پیشرویمان قراردادیم ، دوباره منظره های زیبا و وداع با آنها که هیچ دلمان نمی خواست  دوریشان را تحمل کنیم ، به ناچار  اینکار صورت پذیرفت ، روز خوبی بود چرا که همه کوهنوردان به ما تبریک می گفتند بدلیل گزارش واکتشاف غار دنگ دنگ زنک  که کار مشترک انجمن غارنوردان و گروه البرزسبز بود که در سایت فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی  منتشر شده بود ،ما نیز به وجد آمده بودیم .

خلاصه در ساعت 12:30 دقیقه در میدان بختیاری  از دوستان خوبمان خداحافظی نمودیم و یک روز زیبای دیگری را به صورت گروهی تجربه نمودیم .

در پایان از تمامی عزیزانی که ما رادر شادی اولین برف  زیبای سال در اطراف شهرمان یاری دادند کمال تشکر را دارم.