بنام خالق یکتا

بخوانیم بنام آفتاب تا گندمزار سبز زندگی به خوشه طلایی عشق ببار نشیند

بنام عشق، بنام زندگی، بنام کوه، بنام همنوردان خوبم در گروه فرهنگی ورزشی البرز سبز، دوباره پیامکهای های آقای کیان مربوط به قله سایت (بام کرج) در مورخ 1392/10/6 بچه های گروه را دور هم جمع کرد این بار کمی فرق داشت چون خواهران جاوید بعد از مدتها دوباره به جمع ما پیوسته بودند. نفرات شرکت کننده: 1- مهران کیان 2- مهر علی پیشرویان 3- حسین بیگی 4- بهزاد فتحی 5- مجید فصیحی 6- نادر بنفشه 7- حسین زنبق خانم­ها: 8- اعظم زینعلی 9- شیرین کرمی 10- زینب جاوید 11- زهرا جاوید 12- خانم کیانی و نفرات مهمان حسین کیانی و رستمی و ایرج ناظریان و خانم حسنلو سر قدم مجید فصیحی، عقب­دار حسین بیگی و سرپرست مهر علی پیشرویان. ساعت حرکت از مقابل سینما هجرت 6:30 بود و شروع حرکت پیاده­روی از روستای وسیه ساعت 7:15 دقیقه بود. هوا خیلی عالی بود و نوید یک صعود زیبا را به ما نشان می­داد. دره وسیه در شرق کرج بعد از حصار قرار دارد دره زیبا که به دشته معروف است و قله امتداد آن ( بام کرج) یا سایت با ارتفاع 2600 متر و پوشیده از برف با برودت هوای سرد خود را به رخ کرجی­ها می­کشد، بام کرجی که از چند لحاظ اهمیت ویژه برای منطقه خصوصاَتهران را دارا می باشد دارابودن سایت کنترل وپایش هوا واستقرار سامانه پدافند هوائی که آسمان غربی پایتخت را کامل زیر نظر دارند. درختان بید کهنسال که از ستم روزگار کمر خم نموده­اند ولی با این وجود سایه از سر انسان­ها بر نمی دارند بود. دره خیلی شلوغ بود کوهنوردان زیادی بودند ولی همه صعود نمی­کردند. آقایان محبی و بنفشه و زنبق جلوتر از ما بودند ساعت 8:35 در جان پناه صخره انتهای دره مشغول خوردن صبحانه شدیم. جاتون خالی آقایان رستمی و محبی وحسین کیانی به عنوان مهمان برای صعود با ما همراه شدند هم برف بود هم یخ و هوای سالم و آسمان آبی ما را به سمت قله حرکت می­دادند در ساعت 11 صبح بر فراز قله دوباره سرود پر افتخار ایران خوانده شد و پس از ثبت عکس و خوردن خوراکی مسیر برگشت را در پیش گرفتیم آقای کیان در پایین قله با گروه دوم منتظر ما بودند و لحظه لحظه تماس داشتند. دوباره حلقه شادی و جملات زیبایی که از کوهنوردان شنیدیم کمی استراحت کردیم و مسیر بازگشت را در پیش گرفتیم ساعت 15:30پایان برنامه اعلام شد.

در پایان از همنوردان خوبم خصوصاً آقای کیان که باعث شدند روز خوبی برای ماتداعی بشودتقدیروتشکرمی­کنم .

«از ته ته قلبم آرزو می­کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشید، اون لحظه­ای که غرق خوشبختی هستید»