به نام مهربان بی همتا

گزارش برنامه : صعود به قله بیجی کوه عظیمیه

باران باش ، که در باریدنش علف هرز و گل سرخ از برایش یک معناست

قله بیجی کوه با ارتفاع 2502 متر در عظیمیه کرج ، بیجی یعنی خشک و بی گیاه .

عزیزان شرکت کننده: آقایان مهران کیان ، حسین بیگی، مجید فصیحی، آزاد صدغی ،حمداله شاه مرادی وعلی عمرانی و خانمها: افروز ناصحی پور ، هما دولتی، لیلا ادیبی ، افرا دولتی و هاجرکیانی

طبق فراخوان سرپرست گروه راس ساعت 6 منتظر دوستان جلوی زنجیر بودیم که البته با نیم ساعت تأخیر به راه افتادیم. کوه عظیمیه روزهای تعطیل زیبایی خاصی دارد . دیدن خانواده ها و جوانان با لباسهای رنگی همه را به وجد می آورد و تلاش برای رسیدن به قله هدف همه عزیزان می باشد.

از یال وسط در یک ستون منظم حرکت کردیم . برنامه امروز با سرپرستی یکی از خانمهای گروه اجرا شد. درمسیر به صلاحدید آقای کیان توقف کوتاهی داشتیم و ایشان در باره نحوه گام برداری و استفاده از باطوم توضیحاتی ارائه دادند. در طی مسیر یکی از عزیزان به علت حساسیت توان بالا آمدن نداشت که خدا را شکر با کمی استراحت حالشان بهتر شد وبه گروه ملحق شدند. در ساعت 8 در قله بیجی پرچم گروه کوهنوردی البرز سبز را بعد از مدتها با افتخار به احتزاز در آوردیم بعد از گرفتن عکس های یادگاری بساط پر از مهر صبحانه را پهن کردیم . آقای شاهمردای هم به ما پیوستند و ماهم از چای ایشان بی نصیب نماندیم. در مسیر بازگشت از مسیر جنوبی قله عظیمیه به سمت چشمه حرکت نمودیم.بالاخره در ساعت یازده دم زنجیر از دوستانمان خداحافظی کردیم به امید هفته ای پر از سلامتی.

اگر قرار باشد جمله ای را انتخاب کنم تا با آن مطلب را بیان کرده باشم، فقط خواهم گفت: هرگز نگذار افکار بد به ذهنت راه یابد!  اخلاق کوهنوردی به ما می آموزد که اجازه ندهید یک اختلاف کوچک به دوستی بزرگتان صدمه بزند. همچون کوه استوار و با صلابت باشید.